تسجيل الدخول


العودة   منتدى مملكة الدوشجية > الأعضاء > التسلية والفرفشة

إسبوع في حياة سيد و عادل

بسم الله الرحمن الرحيم باختصار عادل وسيد عيال صياعه صياعه بس وقت الجد رجوله ماتلاقيهاش على حد اليوم الأول :-

 
 
  #1  
قديم 09-27-2018
MaChiNe ThiNkiNg
رقم العضوية : 77186
تاريخ التسجيل : Nov 2018
مجموع المشاركات : 6,073
Masker غير متواجد حالياً

Masker جيــــد


 

بسم الله الرحمن الرحيم

باختصار عادل وسيد عيال صياعه صياعه بس وقت الجد رجوله ماتلاقيهاش على حد


اليوم الأول :-


عادل : إيه يا ابو السيد ,, فينك
سيد : ياعم انا موجود فينك انتا
عادل : ياعم انا روحت امبارح عشان اقضي مصلحه كدا بس ماجابتش همها
سيد : طب مجبتنيش معاك ليه
عادل : ايه ياعم سيد انا جيتلك وانتا نفضتلي وقولت انا دايس كدا في مشوار هبقى اقولك عليه بعدين
سيد : لامؤاخذه يا دوله بس نسيت
عادل : لايابا ولا يهمك , مشوار ايه بأه اللي روحته امبارح
سيد : دا فرح يا عم واحد قريب الواد يوسف
عادل : يوسف بتاعنا
سيد : اه
عادل : طب ما سحبتينيش معاك ليه يا عم
سيد : ياض انتا هتخنقني مش كنت في المصلحه إسبوع حياة عادل
عادل : لامواخده يا ابو السيد نسيت
سيد : لايابا ولا يهمك
عادل : الكلام كان على ايه هناك
سيد : مافيش هيه القعده بتاعة كل مره
عادل : طبعاً الواد يوسف عمل معاكوا أحلاها واجب ,, صح
سيد : يا عم دا طلع عيل خنتريش
عادل : ليه
سيد : مكانش فيه هناك غير بيره وحشيش وملاقيناش رقاصه والفرح شطب بدري "2" بلليل إسبوع حياة عادل
عادل : ياعم ما الفرح زي الفل اهوه هوه عشان بس الرقاصه ما جتش تضايق وتنفخ كدا
سيد : ايه يا عم عادل انت مش فاكر احنا كنا بنعمل ايه في الافراح اللي كنا بنروحها دا احنا كنا مقضينها درمغه
عادل : هههههههههه اه واللهي عندك حق بس خلاص دا يوسف تبعنا يعني
سيد : بقولك ياض ماتيجي نطلع الطلعه اللي قولتلك عليها
عادل : لا يا عم انا بكح تراب اليومين دول ,, مش معايا ولا دولار إسبوع حياة عادل
سيد : ايه يا دوله ,, اشيلك انا يا عم
عادل : طب يلا بينا
سيد : هههههه تصدق انك عيل إشتلحف
عادل : ههههههههههههه منا عارف إسبوع حياة عادل
سيد : المهم احنا هنقلب بكره , بعد بكره بالكتير على ما ألم كام واحد كدا نستلوح عليه هناك
عادل : ماشي في الكتاشي ,, تعالى نقعد ع القهوه
سيد : لا يا عم انا هطير انا
عادل : بهدومك دي إسبوع حياة عادل
سيد : لأ لسه هروح أغير
عادل : هههههههه
سيد : سلام يا عم الظريف
عادل : سلام ,, بقولك ايه يا دوله ,, متجيب بوسه
سيد : عايز بوسه خد إموااااااه ,, وصلها لامك إسبوع حياة عادل
عادل : يلا ياض يا ابن الأرحه
سيد : ههههههه سلام يا رايق


اليوم التاني :-

سيد : مسا مسا يا دوله
عادل : قشطات يا أبو السيد
سيد : عامل ايه يا بومبو وامك عامله ايه
عادل : الحمدو لله كلنا كويسين وامي بتسلم عليك إسبوع حياة عادل ,, ها عملت ايه في الحكايه بتاعتنا
سيد : أهو قربت تتقضي أهيه قول يا رب
عادل : اشمعنا
سيد : يلا ياض انتا هتدخلي قفيه
عادل : المهم يعني أجهز ولا ايه
سيد : يا عم تجهز ايه هوا احنا مسافرين العريش
سيد : دا هيه حيالله الهرم
عادل : برضو يابا عادل لازم يبقى أنيق
سيد : أنيق ,, طب بلاش اقولك كلمه حلوه إسبوع حياة عادل
عادل : انت دايماً كدا تفهمني صح هههه
سيد : إهيــــه اومال لو انا اللي مفهمكش امك اللي هتفهمك
عادل : هههههه ,, بقولك الواد يوسف هييجي معانا لا ايه
سيد : اقعد يا عم دا عمال يزن عليا من ساعتها وانا كارفله ع الآخر إسبوع حياة عادل
عادل : يا عم هاته دا غلبان
سيد : واللهي انت اللي عيل طيب وخريان ما دريان
عادل : اسمع بس اهو لو العيال الإستبحس دول مكانوش معاهم فلوس يبقى هوه استبنهم
سيد : ااااااااااااااااااه دنتا طلعت عيل خبيث هههههههه وانا اللي فاكرك خايف على زعله وتبعنا تبعنا
عادل : يابا "مصلحتك أولا" إسبوع حياة عادل
سيد : هههههههه ,, ولا يا عادل ماتيجي نشيش
عادل : تصدق ياض انتا واخد النفس من على لساني هههههههه انا بردو كان نفسي اشيش وماكانش معايا برايز
سيد : هوه بروح امك مشوفكش الا لما الاقيك جيوبك مخرومه
عادل : ايه يا عم سيد انتا هتبكتني قبل ما تعزمني
سيد : أبكتك طبعاً مش من ساعة ما اتولدت وانا متكفل بيك مصاريف رضاعه وكوافيل وحضانه
عادل : لاياض وانتا امي
سيد : طب يلا بينا
عادل : يلا
سيد : بص البت اللي هناك ديه
عادل : بطل والنعمه بطل
سيد : طب يلا بينا
عادل : ايه يا جميل ,, مالك واخد في وشك كدا وماشي ما تحن علينا دا احنا اتهرينا
البنت : وبعدين في قلة الادب ديه ماتخلي عندك شوية دم
سيد : طاخ عادل اتضرب بالقلم انت ياض يبن الكلب انتا كل يوم اجيبك من هنا وماشوفكش الا وانت بتتشتم
سيد : لامواخده يا انسه وادي راسك ابوسها ,, امواه إسبوع حياة عادلإسبوع حياة عادلإسبوع حياة عادلإسبوع حياة عادل
عادل : طب امشي انا باه يا ابو السيد تؤمرني بأي حاجه
سيد : لايابا سلامتك إسبوع حياة عادل
البنت : وقفت مستغربه .. هوه فيه ايه !!
بعد 5 دقايق قابلوا بعض وقعدوا يضحكوا للصبح وهيه ديه طريقتهم في المعاكسه والعكس يا اما عادل يبوس يا اما سيد يبوس هههههههههههههههههه
وهما في عز ضحكهم واحد كلهم بالقفا
بصوا ورا
سيد : يوسف ,, إزيك يا ابن الـ ...... إسبوع حياة عادل عامل ايه !!.

جاري إضافة باقي الإسبوع إسبوع حياة عادل

 

 

 

 

ننصحك بمشاهدة المواضيع التالية ايضا

أغنية تامر عاشور أولى إبتدائي Master 2018
نقاش بسيط
حُب الحَياه
أحدث صور نجوم بوليود في آلبوم رسمي 2018 للمصور العالمي Dabboo Ratnani
حصرياً كليب آصاله ورامي صبري مش فاكر ليك تحميل مباشر بحقوق المملكه
حبيبتي من غير مكياج أحلى
شوية آلش إنما إيه جحيم
لِسّآلي عايزلي سنين آنساه



 
التوقيع : Masker

Wrestlemania 28 Will Be The Best Happening In 2018

قديم 09-27-2018   #2
معلومات العضو
مدير الموقع
 
sudr_madian جيــــد
افتراضي رد: إسبوع في حياة سيد و عادل

ههههههههههه

كمل ياازعيم بقية الاسبوووع

يسلموووووووووووو

sudr_madian غير متواجد حالياً  
قديم 09-27-2018   #3
معلومات العضو
عضو نشيط
 
ساري11 جيــــد
افتراضي رد: إسبوع في حياة سيد و عادل

ههههههههههههههههههههههههه
روعه تسلم
بانتظار الباقي
تحياتي

ساري11 غير متواجد حالياً  
قديم 09-27-2018   #4
معلومات العضو
MaChiNe ThiNkiNg
 
Masker جيــــد
افتراضي رد: إسبوع في حياة سيد و عادل

اليوم التالت

سيد
: ازيك ياض يا يوسف واللهي ابن حرام لسه كنا جايبين في في سيرتك و بنشتم فيك حتى اوعى تسأل عادل
يوسف : ايه ياض الحلاوه اللي انتا فيها ديه ,, لما ابقى اضربك متبقاش تروح تشتكي لابويا وتعيط لامك
عادل : ايه يا عم يوسف مالك داخل حامي علينا كدا ليه
يوسف : مؤاخذه مؤاخذه يا دوله واللهي معرف انك موجود لو اعرف كنت مكنتش جيت
سيد : خلاص يا عم يوسف حقك علينا وطاخ سيد كل يوسف بالقلم وجري يوسف جيه يجري وراه عادل شدلة البنطلون وكان هيقلعهوله "أوبه أمسك نفسك"
سيد : اجري ياض يا عادل هههههههههههههههههه
يوسف : أه ياولاد المعيز تصدقوا اانا غلطان اني انا جيت انا ماشي
عادل : بالسلامه
سيد : الف سلامه يابا متقطعش الجوابات ولا اقولك اقطعها
يوسف : ههههههه ايه تشا ايه الطشعامه ديه انتوا رجعتشوا لبعض ولا ايه عاملين كمين ليا
عادل : ياض احنا بنهزر معاك انتا عارف ان احنا بنحب نهزأك وبعدين ايه الجديد
سيد : اه صحيح يا يوسف ايه الجديد طب ما كل شويه نقعد نضرب فيك لحد ما تعيط وتروح
يوسف : لا يا راجل ,, أم هند وماتقوليش ام هند جابت تامر ,, مبروك يا سيدي .. ظبطت المصلحه اللي قولتلي عليها ولا لأ
سيد : وانتا مال أمك
يوسف : يابن الو.... رد عليا زي ما بكلمك
عادل : لسه يا عم يوسف بنلم في العيال
يوسف : لسه ,, يا عم ما تنجزوا كدا ... ديه شكلها هتبقى طلعة خير ان شاء الله
سيد : وانت بالهولليله اللي انت عاملها ديه معاك كام
يوسف : منين يا بصره منتا عارف البير وضناه
عادل : استغرب وبعدين مات على نفسه من الضحك
سيد : أحله من غير لام انت كمان مامعكش فلوس
يوسف : ايه دا هو عادل مش معاه كاشات
عادل : بص ليوسف وهز رقبته لتحت " اه يعني "
يوسف : هيـ ـ هيـ ـ هيء يا آه يا آه
سيد : لا يا جماعه بلاها الموضوع دا انا لو كان معايا كان هيقضي انا و عادل بس
يوسف : إشمئز واستغرب ولوا بوز أمه
سيد : بص ليوسف وقاله مش عشانك يا يوسف بس كدا فعلا مش هنعرف نروح
عادل : بقولك ايه هنروح يا سيد يعني هنروح
سيد : ازاي بأه يا عم مازنجر
عادل : يا عم هتتدبر
سيد : ماشي يا عم الحج متولي
يوسف : يعني كدا بيس
عادل : اه ياض متقلقش واللهي انا هعمل مصلحه كدا كل دا عشان خاطر امك
سيد : قووووووووووول كداااااااااااااا
يوسف : ايه اللي جاب امي في النص بأه ,, هاتوها ع الحرف هههههههه
سيد : يا جماعه نتكلم بجد شويه
يوسف : ماشي
سيد : انا هنام فين لما امك تنام ع الحرف ههههههههههههههههههههههه
يوسف : اه ياض يبن المتنيله
عادل : ماخلاص يا ولاد الشرنوبي
يوسف : ولا انت وهوه انا ماشي
عادل : اه تلاقيك منمر على مصلحه وعايز تدبحها لوحدك
يوسف : لا يا خفيف امك بترنلي عايز الحقها
عادل : يا عم الله يسامحك بردو مش هرد عليك عشان انا امي ربتني انما امك انت كانت بتطبخ
سيد : خلاص يا يوسف غور .. قصدي اتكل ع الله
يوسف : ما طبعاً هتكل على الله اومال على بوز امك
سيد : تاني واما اخلي عادل يقلعك البنطلون في الشارع
يوسف : طب سلام يا برنس عايز حاجه
عادل : يابن الجبانه هههههههههه
سيد : ها هنعمل ايه ,, انا هروح وانتا
عادل : سيبني لوحدي شويه وبص في الارض
سيد : مالك ياض طيييييييبة قلبك بتوجعك وهووووووووووب عادل كله بالقفا وطار
عادل : هههههااااااااااااااااااااااااااااي عملتها فيك بااااااااااااااي اقابلك بكره
سيد : ياض يبن المتنازل ماااااشي طب وشرف امك لوريك بكره

جاري إضافة باقي الإسبوع

Masker غير متواجد حالياً  
قديم 09-27-2018   #5
معلومات العضو
نور المملكة
إدارة المملكة
 
أسيرة المملكه
Lightbulb رد: إسبوع في حياة سيد و عادل





ههههههههه
حرام عليك يااماسكر ::
ينفع كده كل سطر محتاج
قاموس يترجم
انا موش فاهمه لغه الحوار دي
بس باين كدا والله اعلم تحففففه
كمل ياباشا

مودتي00







أسيرة المملكه غير متواجد حالياً  
قديم 09-28-2018   #6
معلومات العضو
MaChiNe ThiNkiNg
 
Masker جيــــد
افتراضي رد: إسبوع في حياة سيد و عادل

لا الايام اللي جايه اصعب وفيها خناقات وحاجات بنت لذينه
ربنا يعدي الاسبوع دا على خير
ويت مييي
ومنورين

Masker غير متواجد حالياً  
قديم 09-29-2018   #7
معلومات العضو
MaChiNe ThiNkiNg
 
Masker جيــــد
افتراضي رد: إسبوع في حياة سيد و عادل

اليوم الرابع

سيد : قفش يوسف من قفاه : انت رايح فين ياض
يوسف : سيد ازيك يا برنس ,, رايح الفرن أجيب عيش
سيد : طب ما طبعاً هتجيب عيش اومال هتجيب لبن
يوسف : ياصباح الزفت
سيد : ههههه خلاص خلاص انا قولت اقفشك كدا ع الصبح جايز تتخنق ولا حاجه
بوسف : ماشي يا عم وانتا رايح فين
سيد : رايح الفرن اجيب عيش
يوسف : طب ماطبعاً هتجيب عيش اومال هتجيب طعميه
سيد : ماشي يا عم العداد
يوسف : هتجيب بكام
سيد : هجيب بـ 1 جنيه
يوسف : ماتجيبلي معاك عشره
سيد : ليه يابا انتا اكتع ولا ايه
سيد : انتا تقف زييك زينا
يوسف : طاب براحه دا عشمي فيك
سيد : أيوا أيوا جيب بربع جنيه ورا
سيد : انسى بردو مش هجيبلك حاجه
يوسف :
سيد : يلا بينا طيب
يوسف : يلا
عادل : استنوا رايحين فين يا حلوين
يوسف : اوف
عادل : اوف ايه يا روح امك
يوسف : لا يا عم عادل انا بس كنت حابس نفسي فا عادي بنفخ
عادل : آه بحسب
سيد : ايه دوله عامل ايه امواه ,, امواه ... التالته قفا عداله
يوسف :
عادل : ,, ايه يسطا اللي انتا عملته دا
سيد : هو دا اللي عندي يا حيلة امك انتا مش فاكر انتا عملت ايه قبل ما تمشي امبارح
عادل : ماشي يا بابا وانا قبلت اسفك
يوسف :
سيد : يلا بأه عشان الفرنه زمانها قفلت
يوسف : طب انا رايح اجيب علبة سجاير
عادل : خدني معاك ,,,, احجزلنا يا ابو السيد
سيد : خلاص غوروا
سيد : مين الأخير يا رجاله ,, انتا ,, لأ فيه 15 واحد ورايا
سيد : انتا هتهزر معايا يبني انتا
الواد : وانا ههزر مع امك بتاع ايه
سيد : أمي ,, طاخ , ديب , زو , عمله عاهه مستديمه ,, الناس حاشت ومش عارف ايه المهم الواد خد اللي فيه النصيب وفي الاخر سيد باسوا وروحه
عادل : ايه ياض فيه ايه
سيد : مافيش يا عم عيل مزيت كان عايز يتنطط عليا
يوسف : وعملت ايه
سيد : عيب تسأل السوال دا ,, شوف الواد اللي بعيييييييييد دا
عادل : اه العربجي دا
سيد : يا عم عربجي مين هوا دا الواد بس انا زعلته ,, زعلته جامد
يوسف : الا ياخويا مش شايف فيك خربوش
سيد : عيب ياض
عادل : طيب المهم عايزنا نروح نكمل عليه ولا ايه
سيد : لا ياعم كفايه كدا النهارده عليه
يوسف : طيب في دورنا
سيد : خلاص فاضل خمسه اهم وانتا وهو وراك


CuT

.
.
.
.
.

سيد : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بياع العيش : انتا عبيط يبني
سيد : ,, خلاص بلاش الدخله ديه
سيد : عامل ايه يا حج
بياع العيش : ماتخلص يبني انتا هتصاحبني
سيد : عايز بـ 2 جنيه يا حج
بياع العيش : هات وخطف منه الفلوس وبصله بقرف ,, جتكوا نيله عيال قليلة الادب
سيد : خطف العيش ومشي وهوا ماشي قاللوه هات ,, جتكوا نيحه عواجيز مجانين
عادل : خد يا حج ,, يوسف ارجع يا روح ستك
عادل
يوسف : هالو يا حج
بياع العيش : ماله دا .. ماتظبط نفسك ياض
يوسف : معلش يا حج اصلي تعبان شويه
بياع العيش : تعبان ,, ألف سلااااااااااااااااااااامه
يوسف : ثانك يو يا ريس
بياع العيش : ماخلاص بأه ,, عايز بكام
يوسف : اللي تشوفوا يا حج

بياع العيش : يا فتاح يا عليم يا رزاق يا كريم ,, يبني هوا انا ابوك ,, اللي اشوفه ايه ,, انت عايز بكام
يوسف : خلاص خلاص استنى اروح اسئل مامي ,, لأ افتكرت هيه عايزه بـ 1 حنيه
بياع العيش : طب هات الزفت الفلوس يوسف : اتفضل يا عمو
يوسف : خطف العيش وجري وقاللوه يلا ياراجل ياأهبل هههههه قال مامي قال

عادل : ههههههههههههههههههههههههههههههه
بياع العيش : مبتسم ,, ها ياسيدي , مالك انتا كمان ,, عايز بكام عيش
عادل : عايز 5 ارغفه بس ,, ايه يا حج انتا صدقت انتا عايز تقلبني , مش نتعرف على بعض الاول
بياع العيش : ليه يا ظريف انتا هتصاحبني ولا ايه
سيد : يلا يا عم عادل مش هننحز ولا ايه
يوسف : من بعيد ماتنهي يا عم عادل : عايزين نلحق نروح
بياع العيش : هيه العيال القليلة الادب دول اصحابك
عادل : لا يا عم انا معرفهومش في سره الله يخربيوتكوا هتودونا في داهيه
بياع العيش : ااااااااااااااااه انتوا مع بعض بأه وهتجمعوا العيش وتبيعوا طب يلا ياض مافيش عيش
عادل : ياحج استنى يا حج
بياع العيش : اللي بعده ,, الراجل دا مش في الطابور
عادل : اه ياولاد الكلب كنا هنجيب عيش
سيد : ما خلاص يا عم مش مهم تفطروا النهارده
عادل : لا مش مهعم ايه :: انا هاخد منك 10 ومنه 10 ارغفه
يوسف : يلا ياااااااااااااااااااض محدش هياخد مني حاجه
سيد : وانا كمان
والاتنين جريوا وسابوه لوحده في الشارع

جاري إضافة باقي الاسبوع

Masker غير متواجد حالياً  
قديم 11-02-2018   #8
معلومات العضو

دوشجي

 
MaZZiKaT جيــــد
افتراضي رد: إسبوع في حياة سيد و عادل

الأجزاء ال فاتت برغم من انها كانت كوميديه لكن كان فيها ألش كتير واحداث كانت بتقفل بطريقه غلط ويوميات كنت بنهيها بشكل غريب لاني الى حد ما كنت مبتديء .. لكن من الآن أوعدكم بان باقي الاسبوع ستكون كوميديا + دراما في الاحداث وسأنهي اليوميات بطريقه مثيره بحيث انك تتهافت ع اليوم التالي وربنا يباركلنا في ال 3 ايام الجايه ...

النهارده الاربع والدنيا مغيمه ربنا يستر ومتمطرش !!

اليوم الخامس
عادل : ياولاد الكلب هعمل ايه انا دلوقتي احييييييه دانا ابويا هيظبتني هااار اسووود
عادل : قدام الفرنه ياديك امي كل دييييييي ناااااااااس سلامتها امو حسن هقف تااني ايه يوم البيض دا بس لاززم اقف عشان زمان ابويا استعوقني ..


يوسف : ههههههههههههههههههههههه عمال يضحك على عادل وقال زمان عادل ابوه هيظبته عشان ماجابش عيش هههههههههههه
سيد : هههههههههه اه ياد يا وثخ سوسه انتا فرحان فيه صح يبني دا صاحبك يبني حرام عليك
يوسف : ومديتلوش ليه يا عم الحنين 10 ترغفه عشان انتا صاحبه
سيد : طب يابو حجاج تؤمرني انتا بأي حاجه ؟؟
يوسف : ههههههههههههههههههه أيوا كدا اتعدل متعمليش فيها طالب أزهري بروح امك .. يوسف ف وسط الضحك ايه دا ياد يا سيد دا ؟ .. ال بيحصل دا بجد ولا انا بحلم
سيد : لا يا بن الفقريه الدنيا بتمطر بجد .. نبرت فيها ببوز امك دا
يوسف : اجرررررررررررررري يا سييييييييييييييييييييييييد

عادل : الحمدو لله فاضلي اتنين اهوه الحمدو لله يا رب .. لسه بيطقطق رقبته وبيستعد .. الفرنه سكتت والراجل قال شطبنا .. عادل جاله شلل
عادل : بص للسما وبيقولها .. ايه؟ دا بيقولوا المطره خير يعني
عادل : انا مروح بقى وامري لله والل يحصل يحصل ...... !!

يوسف : فتح الباب بالمفتاح ومعاه العيش وداخل مبتسم كدا من المطره وحلاوتها .. قلبت عليه غم ف الاخر والميه بوشت العيش كله .. بص للعيش وقام متسحب بشويش وراح داخل نايم

سيد : خبط على الباب .. افتحه ياعالم فيه ايه انا شايل العيييييييش افتحووووووووو
أم سيد : فيه ايه يبني براحه فيه ايه اختك الصغيره لسه منيماها منامتش من امبارح

سيد : ياماما انا بقالي 6 ساعات بخبط وابتسم بتريقه كدا ودخل جوه وراح حاطط العيش ع الكنبه ..
أم سيد : خد يالا هنا يالا .. ايه دا ؟؟
سيد : العيش ياما هيكون ايه ؟!
أم سيد : ياسلام بتعرف تتخنق اوي طب بص ع العيش يا روح امك وانتا تتخنق بجد
سيد : !!!!!!!!!!!!!!! ايه داااااااااااااااااا !! العييييييييش باااااااااااااااااز م الميه
أم سيد : وصلة شتيمه بالنحوي .. جيتك نيله عيل سافل ملقيتش حد يربيك وريني بأه
سيادتك هتتطفح ايه ولا ابوك واخواتك لما يقوموا هياكلو ايه غور غور جتك القرف ف شكلك
سيد : راح فتح التليفزيون وقعد يتفرج شويه عليه ..
عادل : خبط وامه فتحتله .. ايه يا عادل فين العيش .. بص في الاؤض وبينفخ وقال ملقيتش ياما الفرنه شطبت ..

ام عادل : ينهارك مش فايت دا ابوك لسه سائل عليك وقولتله انه بيجيب عيش من الساعه سبعه وننص ودلوقتي الساعه 11 !!
عادل : طب اعمل ايه طيب ياماما منتي شايفاني متبهدل ازاي .. ؟؟!
ام عادل : خلاص ادخل اتشطف ونام .. !!!
عادل : : حاضر ياماما .. بس متنسيش تصحيني كمان ساعتين .
ام عادل : ليه ؟
عادل : عشان آكل
ام عادل : حدفته بالفوطه ف وشه وقالتله غور جتك القرف شوف لسه بنتكلم ف ايه
وهوا بيقول عايز اكل
عادل : ماشي يعيال ياولاد الكلب تلبسوني انا في الحيط وزمانكو انتو بتاكله ومتروقين ع الاخر .. خخخخخخخخخ وراح نايم

أم يوسف :
اصح ياد يا يوسف الساعه 7 بعد المغرب قووووووووم يا ربي مخلفه عجل قوم ياد قوم متزهقنيش
يوسف : فيه ايه يا اما انتي فيه حاجه مضايقاكي مني فيه حد يصحي حد بطريقتك دي
أم يوسف : اكلم عدل يابن الجزمه مش كفايه ال عملته الصبح دا ابوك مستحلفلك قوم قوم
يوسف : صبح ايه .. ؟
أم يوسف : اه منتا مش فاكر واحنا على بالك انتا تاكل وتشرب وتقعد يا عالتليفزيون ياعالمخروب بتاعك دا الكمبيوتر وبعديها تنام ويوم ما نطلب منك حاجه سنه على ما تعملها وياريتك بتعملها صح ديك النهار تجيب العيش ويبوز منك .....!!
يوسف : قااطعها وقالها أما انتي فاطره ايه ؟؟
ام يوسف : ليه يخويا ؟
يوسف : أصلك ما شاء الله بقالك نص ساعه بترغي وواقفه وماقعدتيش ولا بربشتي مشاء الله عليكي دانا ال قاعد وبسمع تعتبلك

شكلك فاطره سبانخ .. اه هوا الحديد بيعمل كدا

أم يوسف : طراااااااخ بالقلم على وشه قوم قوم يبن الكلب منا ال مدلعاك وربيتك زي الحمار
يوسف : هاااااا هاااااااا هااااااا ( بيقلد صوت الحمار )
ام يوسف : ظريف بروح امك ورزعت الباب ف وشه
أم يوسف : دخلت بعديها بدقيقه نسيت حاجه .. لقيته قاعد ع الكومبيوتر
ام يوسف : انتا يوسف صح ..
يوسف : ايه ياما انتي فقدتي الزاكره ولا ايه
ام يوسف : قلعت الشبشب وجري ورااه ف الشقه كلها وعماله تقول يعني نايم بقالك 16 ساعه ومقولناش حاجه وعمال تتريق عليا وواكل وشارب وقاعد ع الكمبيوتر ومستحمله .. اخر ما تعبت م الجري قالتله اتفووووووو !!!!

يوسف : خلاص انا هريحك من وشي خالص وانزل ع القهوه لو حد سأل عليا قوليله نزل
يوسف : وهوا ماشي في الشارع .. اما اتصل بالواد سيد اشوفه فيين .. الو ايوا يا زف فينك
سيد : ايوا ياض انا قاعد ع الجهاز عندي .. !!
يوسف : قوم انزلي انا فاضلي دقيقه وابقى قدام بيتك البس على ماجي ننزل نتدنجل ( نتمشى ) شويه ف اي حته ..
سيد : طيب انا كدا كدا كنت زهقان وعايز انزل .. في السخان كدا هلبس وانزلك
يوسف : طيب بسرعه بأه سلام !!
سيد : ايه يا زميلي امواه امواه وبوسه في الكتاف ..
يوسف : عامل ايه يا با واحشني والله يسطا كنت فين وفينك من زمان
سيد : مش يوسف معايا ؟؟ .. انتا عبيط يبني انا لسه كنت معاك الصبح
يوسف : مواخذه يسطا .. انا مش فاكر حاجه خااااااالص
سيد : مالك ياد لسانك تقيل كدا ليه اوعى تكون حاششت من غيرنا ؟!
يوسف : لا ياعم ولا دوقتوا
سيد : امال مالك كدا ؟؟
يوسف : مفيش كنت لسه دابب خناقه ف البيت بنت كلب
سيد : هههههههههههههههههههه
يوسف : ياخفافه امك بتضحك ليه يخويا .. حاجه تضحك اوي يعني ..
سيد : مفيش أصلي بردو عملت خناقه قبل ماااجي
يوسف : هههههههههههههههههه ياراجل طب وانا مالي
سيد : طب يلا بأه نروح عالقهوه شويه
يوسف : طب ماتتصل ب عادل الاول ؟.!
سيد : فكرتني واللهي عايزين نشوف عمل ايه الصبح صحيح وزعل ولا ايه
سيد : الو ايوا ياد يا عادل انتا فين
عادل : الو (بطريقه بطيئه) انا نايم يسطا ساعه كدا وهجيلكوا
سيد : طاب قشطات هتلاقيني عالقوهـ ................. !! وقاطعو يوسف ~
يوسف : تعالى ياد بسرعه معانا موززززز
عادل : آلو يسطا انا ع السلم اهوه 5 دقايق وهتلاقوني عندكو

يوسف : ههههههههههههههههههه طب بسرعه
سيد : موزز ايه ياد يبن الكدابه ال معانا
يوسف : ياعم اي كلام فاضي .. منتا شوفت عامل لينا نايم فقولت افوقه بطريقتي
سيد : دا لما هييجي هينفخك

يوسف :
عادل : عالقهوهف الدور التاني قاعد .. بيتصل على سيد .. الو ايوا يا سيد انتا فين
سيد : ايوا يسطا احنا روحنا نجيب سجاير وخلاص اهوه جايين
عادل : طب بسرعه يسطاااااااااااااا وفرحان جدا عشان عشمان في الموزز
يوسف : دخل القهوه وسلم على عادل .. ازيك يدوله يحبيبي (سامح حسين ستايل ) عامل إيه ؟؟
عادل : انا كويس يسطا .. فيين الجثث يا برنجي ال قولت عليهم اكيد طالعين صح
سيد : لا مش طالعين يسطا .. بأه عشان الموزز متسلمش على صاحبك اه يا عيل يا وثخ
عادل : مواخذه يسطا نسيتك .. فين الأوزز بأه ..
يوسف : ما قولنا مفيش ياعم انا كنت بضحك عليك عشان تيجي بسرعه
عادل : بتضحك عليا .. نعم ؟؟ .. وقام جاري وراه وجابه قفايين وشلوط وكلو بالنص
يوسف : ماشي يسطا ولا يهمك .. ضرب الحبيب زي اكل الز .....
عادل : طررررراخ كالو بالقلم اخرص خالص مسمعش حسك طول محنا قاعدين
سيد : ههههههههههههههههههه أحسن أحسن أحسن مش قولتلك بلاش
سيد : مالك يسطا انتا زعلان مننا من حوار الصبح ولا ايه ..؟
عادل : لا ياعم مش حكاية كدا انا اصلا مخنوق من البيت
عادل : لامواخذه يا يوسف وادي راسك ابوسها اهيه .. وطراااااااخ كالو بالقفا وهوا موطي

يوسف : خلاص بأه يسطا عشان كدا انا هبتدي أتضايق وانا لما بتضايق بعيط .. وانا محدش يقدر يمنعني من العيااااااط
عادل : ههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
سـيد :
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عادل : وهوا ميت على نفسه من الضحك قال ثواني بأه يا جدعان خلينا نتكلم في حوار الجمعه دي
يوسف : اه يلا .
سيد : اتكلمو انتو بأه مع بعضيكو وقولولي في الاخر وصلتو لايه انا صدعت وعايز اروح وكدا كدا امي عايزاني ف مشوار كمان نصايه كدا .. يدوبك على ما اغير لبس البوابين دا
يوسف : وايه ال نزله بيك أصلاً ؟؟
سيد : مفيش دنا جريت لابوك يمسكني .. دا لو كان شافني كان قتلني .. وقام ماشي
عادل : قعد يضحك
يوسف : مش فاهم أي حاجه وقاعد مستعغرب !!!!!!
يوسف : انتا بتضحك علي ايه يا عادل ؟؟
عادل : ههههههههههههههههههههههههه يلا ياد يبن الاهبل هههههههههههههه
دا شتمك يا ابن المتخلفه ه
يوسف : تكونش قصدك .................. !!
يوسف : يبن الكللللللللللللللب يا وثخ يبن الجزمه وقام من ع القهوه جري وراه
عادل : الحق ياد يا سيد ..
سيد : بيبص وراه لقى يوسف جاي زي الصارروخ .. قام راكب العريبه وماشي وطلعلو لسانو
عادل : اوف هوه الواد راح السودان ولا ايه .. مش مهم .. وقام متسحب بشويش عشان الحساب ههههههههههههههههه

ونلتقي في يوميه أخرى من يومياتهم
MaZZiKaT غير متواجد حالياً  
قديم 11-02-2018   #9
معلومات العضو
وردة المملكة
مسئولة المجلة الفنية
 
spring flower
افتراضي رد: إسبوع في حياة سيد و عادل

ضحكتنى والله ياأحمد هههههههههههههههههههههه


بجد يوميات جامده مستنياك كل يوم ماتتأخرش

وليك فى زمتى تقييمة بس انت كنت آخر حد مقيماه اول ماقيم حد غيرك هديهالك ع طوووووول

spring flower غير متواجد حالياً  
قديم 11-05-2018   #10
معلومات العضو

دوشجي

 
MaZZiKaT جيــــد
افتراضي رد: إسبوع في حياة سيد و عادل

اليوم السادس وال ماقبل الأخير

أبو سيد : سيد سيد انتا يالا يا سيد
سيد : أيوا يابا فيه ايه .. عايز ايه ؟
أبو سيد : هعوز منك ايه يعني .. قوم يالا عشان تنزل معايا تصلي الفجر
سيد : ليه هوه النهارده إيه
أبو سيد : النهارده ايه يعني ايه ايه علاقة الايام بالصلاه ؟!
سيد : خلاص يابا روح وانا وراك
أبو سيد : لا يا حبيبي مش كل شويه هنزل وتقوم نايم تاني انا المرادي مش نازل الا بيك
سيد : طاب خلاص يابا قوم انتا قاعد ليه انا قومت خلاص
أبو سيد : يلا اتوضى على ما اصلي السنه
سيد : سنة ايه ؟
أبو سيد : سنة المغرب
أبو سيد : يعني الفجر بيدن وهننزل نصصليه يبقى هنصلي سنة ايه
سيد : ايه يابابا انتا بتسألني .. سنة الفجر طبعاً يا بابا فيه حد يسأل سؤال زي دا
أبو سيد : إنتا بتألش بروح امك .. استغفر الله العظيم يارب هتخليني أضطر اتوضى تاني منك لله يا شيخ !!
سيد : بعد ما ابو مشي قعد يضحك ههههههههههههههه وبيقول في سررروو احسن عشان تبقى تصحيني تاني دا أنا هشللك النهارده
أبو سيد : سيد واد يا سيد انتا فين ..
سيد : الله اكبر الله اكبر وقافل على نفسه باب الانتريه
ابو سيد : اما اسبقك انا على المسجد ياد يا سيد
سيد : ماشي يابابا روح انتا !!
أبو سيد : بصوت واطي ايه دا مش كان لسه بيقول الله اكبر
أبو سيد : واد يا سيد افتح افتح انتا بتعمل ايه
سيد : الله اكبر
إمام المسجد : الله اكبر الله اكبر ( إقامة الصلاه )
أبو سيد : الاقامه وجبت الله يسامحك انا نازل وابقى حصلني بسرعه عشان تكبيرة الاحرام متفوتكش
سيد : بعد ما ابوه قفل الباب .. دخل فتح التلاجه شرب عصير برتقان وراح نايم

عادل : بابا بابا قوم الفجر ادن

ابو عادل : ايوا يعني اعمل ايه ؟
عادل : هات فلوس
أبو عادل : يا سلام يعني انتا بتصحيني الفجر عشان تقولي هات فلوس
عادل : مش بدال ما اصحيك الصبح وبردو هاخد فلوس
أبو عادل : مش معايا دلوقتي لما افك هبقى اديلك
عادل : بابا متعمليش فيها بياع جمله انا معايا فكه عايز فكة كام !!
ابو عادل : واما انتا معاك فلوس يبن الكلب بتصحيني الفجر عشان تاخد فلوس مني ليه ؟
عادل : بابا انا عليآ فلوس لواحد صاحبي وطالعين روحله قالي انا عايزك تدفعلي في الرحله !!
ابو عادل : تصدق قشعرت
عادل : أي خدمه
أبو عادل : انتا عايز كام ؟
عادل : والله يبابا انتا وزوقك عايز تجيب ورقه ب 50 ماشي حته ب200 ميضرش
ابو عادل : عايز كام يبني
عادل : ايه يابابا انتا داخل تكشف انف واذن ولا ايه ؟.. بقولك عايز 50 او 200
ابو عادل : مهو انا يبن الكلب لو هكشف انف واذن فتبقى انتا متحول على السرايا السفره
عادل : ليه يعني هوا انا طالب منك 2 مليون جنيه !؟
ابو عادل : خد 10 جنيه بحالها اهيه
عادل : شوفت انتا ال بتهزر اززاي
ابو عادل : خد كمان 5 جنيه اهيه
عادل : بابا انتا عايز فلوس
ابو عادل : ليه يبن الكلب وانا حارمك من حاجه ؟!
عادل : الصراحه لا بامارة كل حاجه مجابه ليآ ماشاء الله عليك اب لا يعلى عليه
ابو عادل : طب هات بأه يا روح امك الفلوس دي وروح شوف امك هتديلك كام
عادل : خلاص خلاص هاتهم دانتا راجل ........ زي العسل واللهي
عادل : في سرررووو .. انا راجل وثخ اني انا جيت هنا
عادل : خارج من الاوضه متضايق وبينفخ اوفففففففففف
ام عادل : مالك يا واد فيه ايه زعلان من ايه . ؟
عادل : لا ياما انا بس كنت طالب من بابا فلوس كدا ومدانيش منهم ولا مليم
ابو عادل : يلا ياد يا كداب يبن الكلب انتا واخد مني 15 جنيه بحالهم
عادل : شوفتي ازاي
ام عادل : طب ماهو ادالك فلوس اهوه
عادل : ياماما دنا كنت طالب 100 جنيه اداني 15 جنيه دنا لو شحات هاخد اكتر
ام عادل : خلاص خد وبتفتح البوك وقالت عايز كام خد 30 جنيه اهيه
عادل : طب متهزيها شويه خليها 50 مثلاً
ام عادل : خد كمان 20 اهيه ولا تزعل نفسك
عادل : مكسوف كدا وابتسم وبص في الارض ونزل باس ايديها
عادل : وهوا معدي من قدام اوضة ابوه .. خبط على الاوضه وقال 50 جنيه اهيه يا ابو عادل مش 15 جنيه في سرررو يا عالم يا معفنه
عادل : راح على اوضته وطلع محفظته وفتحها وقام قايل اعوذ بالله وانا كل اما افتح المحفظه هشوف وش امك في الباطقه كدا .. سبحان الله مفيش دكر ولا نتايه شكلها يرضي ربنا في البطاقه
عادل : اما اشوف الفلوس ال معايا كانت كام .. طلعهم ولقاهم 20 و50 و 10 و 5 يعني 95 وقال زائد فلوس الحج والحجه يبقوا 170 ..
عادل : حلو اوي كدا لغاية اما نشوف الواد سيد ويوسف معاهم كام عشان الرحله
عادل : اما انام بأه واشوف بكره هيحصل إيه خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ام يوسف : يوسف قوم يا والا عشان تجيبلنا فطار اخوك جاي هوا ومراته دلوقتي وهيفطرو معانا قوم ياواد الساعه 12:30 هتنام لامتى دنتا نايم من امبارح الساعه 8 قوم يبن الكلب قوم
يوسف : استغفر الله العظيم يارب على فكره ياما انتي لو صحيتيني بالطريقه دي تاني انا هسيبلك البيت وامشي
ام يوسف : شالت الغطا من عليه بالراحه وراحت فتحت باب الاوضه وقامت طالعه برا وفتحت باب الشقه وقالتلتو اتفضل
يوسف : ايه ياما انتي مبتصدقي !!
ام يوسف : ايوا كدا اتعدل قوم يلا عشان الفطار
يوسف : فيه هنا فطار ايه
ام يوسف يبن الكلب قوم عشان تجيب الفطار
يوسف : بينفخ وقام مغير ونازل وراح الجاب الفطار و جيه
يوسف : انا نازل بأه ياماما شويه ..
ام يوسف : بالسلامه
يوسف : فيه اي ياما مش دا فطار ومفروض تمسكيني زي اي ام واستنى يواد اما تفطر انتا لسه صاحي وكوباية شاي وتظبيته بتاعت ست الحبايب دي
ام يوسف : طب اقعد
يوسف لا
ام يوسف : طب يلا يبن الكلب من هنا
يوسف : انا ابن كلب يا بنت الللللللللللل ناس الطيبين والمصحف لما ييجي بابا لانا قايله
يوسف : كان هيمشي ورجع تاني .. أما متجيبي 25 جنيه كدا
ام يوسف : كام ياروح امممممممممممممممممممممممك
يوسف : فيه ايه ياماما انا بهزر معاكي هيهيهيهيههي انتي خدتي الموضوع جد كدا ليه
ام يوسف : خلاص ماشي
يوسف : طب خلاص هاتي 20 !!
ام يوسف : هما 15 جنيه اهم بقية ال 20 جنيه بتوع الفطار اتزفت خدهم حار وانر في جتتك
يوسف :
ام يوسف : يلا بأه غور من هنا ومتنساش اخوك جاي يعني ساعه كدا وتجيلي تاني الاقيك هنا الساعه 3
يوسف : ان شاء الله
يوسف : اما اتصل بالواد سيد اشوف امه فين .. الو ايوا يا سيد انتا فين
سيد : ايوا ياد انا ع القهوه انا وعادل تعلالنا هنا
يوسف : قشطه ربع ساعه واكون عندكم
سيد : ماشي يلا سلام
سيد : ها يا عادل كنا بنقول ايه يسطا
عادل : مفيش يسطا كنا بنقول ان انا معايا لحد دلوقتي 150 جنيه بس هنعمل ايه بأه
سيد : يسطا قولتلك متقلقش انا عملت مصلحه كدا امبارح كنا بننقل 10 شكاير اسمنت ورمل وطوب وكدا خدت فيهم حوالي 100 جنيه وانا امي كانت مدياني الاسبوع ال فات حته ب 50 يبقوا 150 وانا معايا اصلا 50 يبقوا 200
عادل : حلو اوي كدا اما نشوف هيحصل ايه مع سبع البرومبه يوسف .. مش هوا ال جاي هناك دا
سيد : ايوا يخربيتك شوفته ازاي دنتا سوسه
عادل : اه يبن الكلب عيني مش شايف الله يحرقك
سيد :
يوسف : اموااااااه اموااااااااااه اي يبو السيد عامل ايه ؟
سيد : تمام يسطا انتا عامل ايه
يوسف : احسن من امك
سيد : وليه الغلط دا بأه
يوسف : غلط انت لسه شوفت حاجه بروح امك .. ايه انتا مش فاكر اخر مره انتا عملت ايه
سيد : عملت ايه
يوسف : انا مش هكلمك عشان خاطر الراجل البركه دا
يوسف : مسا مسا يا عدووووووووووووول
عادل : فل عليك يبو حجاج ياعسل
عادل : تشرب ايه يسطا
يوسف : شاي خمسينه يزووووق
سيد : وانا ...........
يبوسف : اقعد يبن الكلب متفتححش بوقك خالص
سيد :
عادل : أحسن أحسن
سيد : فرحان فيآ يبن المنكوبه
يوسف : اقعد يبن الغساله متتكلمش مع عمك عادل نص كلمه
عادل : موشكرين يا يوسف يا عسل
سيد : خلاص بأه يا عم انتا وهوا
عادل : ها يا يوسف معاك كام
يوسف : بأه انتا البوق الحلو دا كللللللللللللللو عشان خاطر الفلوس !!؟
عادل : امال عشان جمال امك
سيد :
يوسف : بتضحك ياد يبن الجزمه
سيد : اه اضحك امال ايه .. عشان تبقى تحاميله تاني وتستكتني
عادل : ها يسطا بجد
يسوسف انا مش معايا غير 20 جنيه و50 جنيه كنت مدكنهم يبقى 70
سيد : ال 70 دول تروح تشتري بيهم شبشب زنوبه
عادل : ههههههههههههههههههه
يوسف : انتا تاني يبني هكلك 60 قلم على سهوه
سيد : سهوه وشاي
عادل : ههههههههههههههههههه
يوسف : ايه يعم عادل انتا جاي تقبض وتضحك بس
عادل : يبني مش كدا بس انا معايا 170 وسيد 200 عايزين عليهم ييجي 150 كمان عشان نعرف نتعامل هناك
عادل : مش 70 جنيه
يوسف : خلاص يعم عادل انا مش طالع
سيد : يبني خلاص مفرقتش
يوسف : لا لا خلاص فعلاً انا مش طالع
سيد وعادل : طب غور بأه من هنا انتا هتعملنا فيها زعلان
يوسف : خلاص عشان خاطر البق الحلو دا انا هاجي
سيد : تييييييييييييييييت
عادل : تيييييييييييييييييييت
يوسف : يلا بأه اطلبولنا حاجه نشربها
سيد : يعني انتا بروح امك جاي تستلوح علينا .. يعني رحله وهنطلعك ع حسابنا كمان عايزنا نطلبلك حاجه ؟!
سيد : ايه العيال دي
عادل : عيال وثخه
يوسف : يعني هنقوم نمشي يعني ؟؟
عادل : اه يا عيل يا معفن بأه عشان 3 شاي ب 5 جنيه عايز تمشي
يوسف : لا يابا مش عشان كدا انتا عارف ان يوسف ميعزش حاجه على صاحبو ابداً
سيد : اه بأمارة الشاي اهوه .. يلا يبو 70 جنيه يا معفن
يوسف : طب غور بأه بديك امك انا ماشي
عادل : استنى يحيوان هنا
يوسف : ايوا يدوله ياحبيبي
سيد : يلا يا كلب السرايا
عادل : ههههههههههههه شوفت جبته لهنا ازاي
عادل : كفايانا هزار بأه وقفش احنا هنتحرك بكره على 8 الصبح ماشي
سيد : خلاص قشطه انا يدوب اروح احضر هدومي
يوسف : خدني معاك يسطا
عادل : طب والشاي ال طلبناه دا
سيد : سك عليه يسطا هيا كيميا
يوسف : اه يسطا يسطا يسطا وفرحان عشان هيطلعوا الرحله بكره
عادل : على رأيكوا عشان الواحد يلحق يودع أهل بيته

ونلتقي في يوميه جديده ان شاء الله
MaZZiKaT غير متواجد حالياً  
قديم 11-07-2018   #11
معلومات العضو
وردة المملكة
مسئولة المجلة الفنية
 
spring flower
افتراضي رد: إسبوع في حياة سيد و عادل

هههههههههههههههههههه

جميلة ياأحمد وتاعبينك معانا

مستنية الاخيييييييييرة (:

spring flower غير متواجد حالياً  
قديم 02-27-2018   #12
معلومات العضو

دوشجي جديد

 
Čнσcσlαтє <3
افتراضي رد: إسبوع في حياة سيد و عادل

حلــــوه قوووي

بسج’ـــل حضــــوري في المتـــآبع’ـــه
واآآدي قاعدهـ
Čнσcσlαтє <3 غير متواجد حالياً  

Powered by vBulletin™ Version 3.8.7
Copyright © 2019 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.1 منتديات